سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار صنعت

مراحل طلاق توافقی

موسسه حقوقی  نیک اندیش باران با داشتن وکلای متخصص طلاق فوری در مشهد 

 

مراحل طلاق توافقی 

1. بدون حضور زوجین ؛ به نحوی که تمامی اقدامات توسط وکلای پایه یک دادگستری انجام میگیرد و نیازی به حضور زوجین در دادگاه نمیباشد.

2. حدود 10 روز کاری ؛ خواهد بود و به صورت تضمینی توسط وکلای متخصص صورت خواهد پذیرفت.

 

 

طلاق توافقی چیست ؟

چنانچه قصد دارید تا با طلاق توافقی آشنا شوید و تمامی اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید دعوت میگردد که حتما مطالب مفید و کاربردی ذیل را مطالعه نمایید تا نسبت به این موضوع در آینده با مشکل مواجهه نگردید.

همانطور که از اسم آن پیداست وکیل طلاق توافقی در مشهد به این معناست که زوجین که با یکدیگر جهت ادامه ی زندگی مشترک تفاهم نداشته باشند و میخواهند بدون دغدغه و دردسر به زندگی زناشویی خود خاتمه دهند به صورت توافقی از یکدیگر جدا میشوند ؛

معمولا سوالی که مبتلا به بوده و توسط زوجین که میخواهند از یکدیگر به صورت توافقی جدا شوند این است که تکلیف حضانت فرزند ،مهریه یا نفقه و … به چه صورت خواهد بود ؟ پاسخ سوال بسیار آسان است چرا که همانطور که که از نام طلاق توافقی پیداست زوجین قبل از مراجعه به دفتر وکالت میبایست تمامی توافقات خود را انجام دهند و نسبت به تمام موضوعات تصمیم گیری نمایند چرا که رای دادگاه بر اساس توافق طرفین که به صورت مکتوب و به امضا طرفین میرسد صادر خواهد شد و پس از قطعیت رای دادگاه و اجرای صیغه طلاق دیگر فرصتی برای اصلاح آن وجود ندارد و زوجین باید قبل از تصمیم به طلاق با دقت تمام نسبت به این موضوع فکر و تصمیم گیری نمایند تا دچار پشیمانی نگردند.

توصیه میگردد در زمان مراجعه به دفتر وکالت زوجین از صورت جلسه ی تنظیمی که توسط وکیل انجام میگیرد کپی دریافت تا با خاطری آسوده طلاق خود را نهایی نمایند.